Naminė lazanija: lengvai suprantamas žingsnis po žingsnio receptas, kurį verta išbandyti

Lazanija yra daugiau nei tik patiekalas. Tai minkštos tešlos, sotaus mėsos įdaro ir lydyto sūrio sluoksnių derinys. Ją paruošti nėra sunku, rezultatas spalvingas ir sotus, o pats procesas gali tapti šeimos tradicija. Pabandykime viską sudėlioti žingsnis po žingsnio.

Būtini mėsos sluoksnio ingredientai:

  • 1 didelis svogūnas;
  • 5-7 skiltelės česnako;
  • 3 virtos dešrelės;
  • 600-700 g maltos mėsos;
  • druskos ir juodųjų pipirų (pagal skonį);
  • 4 prinokę pomidorai;
  • 2 šaukšteliai maltos paprikos;
  • 1 šaukštelis džiovinto raudonėlio;
  • 250 ml alaus.

Tešlai:

IŠMAIŠYKITE TEŠLĄ:
  • 10 trynių;
  • 300-400 g miltų;
  • šiek tiek druskos.

Sūrio sluoksniui:

SŪRĮ:

  • 1 ryšulėlis petražolių;
  • 200 g rikotos;
  • 1 kiaušinis.

Pasirinktinai:

  • 50 g valgomųjų miltų;
  • 250 g kietojo sūrio;
  • 100 g parmezano.

Paruošimo etapai:

  1. Mėsos pagrindas: Svogūną smulkiai supjaustykite, pakepinkite keptuvėje, kol įgaus auksinę spalvą. Tada sudėkite smulkintą česnaką ir dar šiek tiek pakepinkite, kol jis taps kvapnus.
  2. Išimkite dešreles iš apvalkalų, susmulkinkite jas ir sudėkite į keptuvę kartu su malta mėsa. Išmaišykite.
  3. Sudėkite smulkintus pomidorus, pagardinkite prieskoniais ir supilkite alų. Virkite po dangčiu 10 minučių ant silpnos ugnies.
  4. Tešlos gaminimas: atskirkite trynius. Miltus persijokite ant stalo, padarykite įdubimą ir į jį supilkite trynius bei druską.
    Rankomis užminkykite lanksčią, nelipnią tešlą.
    Suvyniokite į maistinę plėvelę ir palikite 5-10 minučių pailsėti.
  5. Sūrio sluoksnis: susmulkinkite petražoles. Dubenyje sumaišykite rikotą, kiaušinį ir žoleles. Viską išmaišykite iki visiškai vientisos masės.
  6. Paruoškite lakštus: stalo paviršių lengvai pabarstykite miltais. Padalykite tešlą į 4 dalis ir suformuokite rutuliukus.
    Kiekvieną dalį iškočiokite į ploną sluoksnį. Jei tešla lipni, įberkite šiek tiek daugiau miltų.
  7. Surinkimas: Pirmąjį sluoksnį sudėkite į formą. Ant viršaus paskirstykite šiek tiek sūrio mišinio, tada mėsos, tada apibarstykite sūriu.
    Kartokite, kol baigsis ingredientai. Paskutinį sluoksnį užbarstykite tarkuotu sūriu ir parmezanu.
  8. Kepimas: formą uždenkite dangčiu arba folija. Pastatykite ant silpnos ugnies ir kepkite 25-30 minučių.
  9. Patiekimas: atsargiai supjaustykite lazaniją porcijomis. Patiekite karštą.

Patiko straipsnis? Pasidalink!
👁️ 36 peržiūrų
Kaip vertinate šį straipsnį?
👍 0 👎 0 Iš viso: 0
0% 👍 0% 👎

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Ši svetainė naudoja slapukus, kad pagerintų jūsų naršymo patirtį. Naršydami šioje svetainėje jūs sutinkate su mūsų slapukų naudojimu.